youngandcrazy

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Sandra- Im back..

Av Ida&Sandra - 23 maj 2013 16:40

Hej jag är grymt ledsen att jag aldrig bloggar, jag har varigt så grymt trött less, grymt less på världen. Men nu är det helg och jag har tid att blogga, kommer sakna ida som faan när hon far till Den stora staden, Stockholm<3.. Ja vad ska man säga, jo jag ska FÖRSÖKA att blogga varje dag. Igår var jag och Fia och shoppade, jag köpte ett mobilskal och ett par byxor och en tröjja! Och justja!  Ett par solglasögon! Sånan som ida har<3 Nu ska jag typ chatta med ida och en ska jag och mamma baka "! :) Ha det bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida&Sandra - 31 augusti 2013 09:49

Hejsan, det var längesedan nu, men jag har haft som en paus, utan å säga nå, busigt.. nejmen, jag ska verligen försöka blogga varje dag nu, eller ja, minst ett inlägg per dag, och jag har en helvetes massa videos som ska upp, lite smått&gott, men i...

Av Ida&Sandra - 8 augusti 2013 18:08

Hej, Grymt ledsen att vi inte har bloggat på hela sommaren... men vi har gjort en massa videor som ska upp så småning om!, jag ska försöka blogga mer nu när vi inte är på semester.. Ha det bäst. ...

Av Ida&Sandra - 11 juni 2013 18:36

Hejhej, jag vet att vi inte bloggar men vi kommer att ha en paus med bloggandet fast vi kommer bara att göra videos istället! Men jag vet inte om det gick att redigera den vi gjorde igår.. Men nu blev det här ett astråkigt tråkigt kort inlägg men ajj...

Av Ida&Sandra - 2 juni 2013 09:16

Hejhej, jag sitter just nu i husvagnen och ser på tv. Igår var det as kul! Jag var med Tova och Elin igår kväll det var askul, jag somnade typ klockan 2... Det är ganska kvavt i vagnen för att det har regnat hela natten. Jag har gasnska så tråkigt så...

Av Ida&Sandra - 1 juni 2013 14:37

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket idag, förutom att städa då.. Ajja jag har snackat med ida på viber ett tag den laman ska ju se på KIZZ ikväll :/ det ska inte jag ;( Jag har frågat en kompis om vi ska sova i våran husvagn, och det kanske blir a...

Ovido - Quiz & Flashcards